صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جدایی جنیفر لوپز و بن افلک قطعی شد؟!

  • کد خبر: ۲۴۳۲۱۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
بنیفر (بن افلک و جنیفر لوپز) برای دومین بار در آستانه جدایی قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنیفر لوپزو بن افلک بر اساس گزارش‌های غیررسمی به دومین رابطه خود پس از دو سال پایان می‌دهند. «دیلی میل» گزارش داده است که این زوج پس از اقدامی نهایی برای نجات این رابطه آماده جدایی شده‌اند.

افلک یک روز پس از سالگرد تولد ۵۵ سالگی لوپز عمارتی ۲۰ میلیون دلاری خریداری کرده در حالی که چند روز پیش از آن، این زوج ملک دیگری در بورلی هیلز را به قیمت ۶۸ میلیون دلار به فروش گذاشته بودند. «پیپل» گزارش می‌دهد که لوپز علاوه بر این در تاریخ ۲۴ ژوئیه پنتهوسی چهار-خوابه را در نیویورک سیتی به قیمت ۲۳ میلیون دلار به فروش گذاشته است.

یکی از منابع «دیلی میل» می‌گوید: «آن‌ها یک ماه پیش اسناد طلاق را با [لوپز]نهایی کردند، اما منتظر وقت مناسبی برای ثبت آن هستند. در آن زمان، بیانیه مشترکی منتشر خواهند کرد تا بگویند که چقدر یکدیگر را دوست دارند و چقدر تلاش کردند که این رابطه را ادامه دهند، اما نتوانستند.»

بازیگران «جیلی» (Gigli) آخرین بار ۳۰ مارس در کنار یکدیگر دیده شدند و در سالگرد ازدواجشان در شهر‌های جداگانه‌ای بوده‌اند. شایعه جدایی این دو وقتی قوت گرفت که گزاش شد افلک به یک منزل اجاره‌ای ۱۰۰ هزار دلاری نقل مکان کرده و آنها «خانه رؤیایی» خود را به فروش گذاشته‌اند. در ماه مه، لوپز به پرسش یک ژورنالیست مکزیکی درباره صحت این شایعه پاسخ داد و گفت: «خودتان بهتر می‌دانید.»

این زوج اولین بار در سال ۲۰۰۲ نامزد کردند و در سال ۲۰۰۴ از یکدیگر جدا شدند. آنها در سال ۲۰۲۲ رابطه دیگری شروع کردند و مدتی بعد به ازدواج یکدیگر درآمدند.

منبع: ایران آرت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.