صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام، ویژه ایام اربعین با اتوبوس وی‌آی‌پی ۲۵نفره، ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال در سامانه‌های فروش بلیت تعیین و عرضه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی یعقوبی افزود: همچنین سایر خدمات در مسیر مشهد-مهران با اتوبوس ۳۲نفره ویژه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴نفره کلاسیک ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس ۴۴نفره وی‌آی‌پی نیز ۱۸ میلیون و ۵۵۸ هزار ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه کلیه نرخ‌ها در مسیر مشهد-مهران و مشهد-مرز خسروی در استان کرمانشاه به یک میزان است، بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس در مسیر مشهد به مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان با اتوبوس وی‌آی‌پی ۲۵نفره ۲۴ میلیون ریال، اتوبوس ۳۲نفره ویژه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴نفره کلاسیک ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس وی‌آی‌پی ۴۴نفره ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در این ایام، تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ‌های ذکرشده مجاز است.

وی گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام‌رضا‌(ع) منعکس کنند.

پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی در سراسر کشور از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.