صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا پایان هفته، بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود و روند افزایش دما تا روز پنجشنبه (۱۸ مردادماه) ادامه دارد به طوری که دما در نواحی گرمسیر استان به ۴۵ درجه و در مشهد به ۴۰ درجه خواهد رسید.

زهرا مبشری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: درحال حاضر در برخی از ایستگاه‌های استان از جمله شهرستان خواف گردوغبار گزارش شده است. همچنان پدیده غالب در سطح استان وزش باد است؛ به طوری که در برخی نواحی بادخیز، گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و این وضعیت جوی تا پایان هفته جاری در خراسان‌رضوی ادامه خواهد داشت و طی این مدت احتمال انتقال ذرات گردوغبار بر سایر نواحی استان ازجمله مشهد مقدس وجود دارد.

وی افزود: تا پایان هفته، بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود و روند افزایش دما تا روز پنجشنبه (۱۸ مردادماه) ادامه دارد؛ به طوری که دما در نواحی گرمسیر استان به ۴۵ درجه و در مشهد به ۴۰ درجه خواهد رسید و از روز جمعه (۱۹ مردادماه) در نیمه شمالی خراسان‌رضوی شاهد کاهش دما خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۲ و ۳۶ درجه بوده است و امروز هوای مشهد نسبت به ٢۴ ساعت گذشته، تغییرات دمایی نخواهد داشت. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۶ درجه و سرخس با دمای ۴۲ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد در بجستان با ۶۸ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.