صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (سه شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) در اسادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

سپاهان که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران به این مرحله از بازی‌ها رسیده در حالی مقابل شباب الاهلی قرار می‌گیرد که هواداران این تیم منتظر رونمایی از ترکیب جدید تیم مورایس هستند. خرید ستاره‌هایی مثل مهدی لیموچی، صالح حردانی، امین حزباوی، حسین گودرزی و حتی جواد آقایی پور این تیم را نسبت به سال‌های گذشته قدرتمندتر کرده هرچند که نباید از جای خالی رامین رضاییان، شهریار مغانلو و امید نورافکن به راحتی گذشت.

در سمت مقابل، اما حریف اماراتی هم تا دندان مسلح شده و با خرید ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، گاستون سوآرس و عمر کیتا به دنبال بزرگی در فوتبال قاره آسیا است. البته سعید عزت اللهی دیگر ستاره تیم فوتبال شباب الاهلی بخاطر مصدمیت به این مسابقه نمی‌رسد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم جونگ هیوک، پارک یونیونگ و ژانگ ژونگ‌پیل از کره جنوبی بعنوان تیم داوری این مسابقه معرفی شده اند.

سپاهان پیش از این ۲۲ مرتبه با تیم‌های اماراتی مسابقه داده که ۱۰ برد، ۶ تساوی و ۶ شکست در کارنامه نماینده کشورمان به ثبت رسیده است. همچنین آمار ۳۷ گل زده و ۲۰ گل خورده باعث شده تا هواداران اصفهانی امیدواری زیادی به بازی فردا داشته باشند.

سپاهان در صورت پیروزی در این مسابقه سه شنبه آینده ۲۳ مرداد در قطر باید به مصاف الغرافه برود و برنده آن مسابقه به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.