صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس مشهد گفت: خبرنگاران واقعی، خبر یا خاطره بد به جا نمی‌گذارند، اما برخی‌ها در فضای مجازی خودشان را جای خبرنگاران قلمداد می‌کنند و خبر‌های غیرواقعی انتشار می‌دهند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با حضور در موسسه شهرآرا و تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران این مجموعه، در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: ۱۷ مرداد ماه با شروع کار ما در دوره ششم شورای اسلامی شهر همزمان شد. در آن جلسه علنی ۱۵ عضو بودیم که نفر شانزدهم را از خبرنگاران یاد کردیم تا نشان دهیم از ابتدا نگاهمان به خبرنگاران مثبت است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران واقعی خبر یا خاطره بد به جا نمی‌گذارند، اما برخی‌ها در فضای مجازی خودشان را جای خبرنگاران قلمداد می‌کنند و خبر‌های غیرواقعی انتشار می‌دهند. خاطرات‌مان از خبرنگاران واقعی خوب است و از آنان به نیکی یاد می‌کنیم.

نایب رییس شورای عالی استان‌ها همچنین به نقش خبرنگاران موسسه شهرآرا در انتقال مشکلات مردم اشاره کرد: شهرآرا رسانه‌ای است که جای خود را در میان مردم مشهد باز کرده است. خبرنگاران شاغل در این رسانه تلاش زیادی برای انتقال مشکلات مردم به مسئولین دارند و صدای مردم را به گوش متولیان دستگاه‌های مختلف به خوبی می‌رسانند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.