صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آیا ادارات لرستان فردا سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۴۳۳۹۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: گرمای هوا موجب کاهش ساعات و تعطیلی ادارات لرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی پازوکی دوشنبه شب اعلام کرد: باتوجه به تداوم گرما و افزایش دمای هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و براساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت‌گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ تعطیل هستند و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

پازوکی ضمن تشکر از صنایع و کسبه و بازاریان استان لرستان اظهارکرد: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.

پیش از این روز پنجشنبه هجدهم مرداد به دلیل گرمای هوا تعطیل شده بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.