صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشنهاد اصلاح "آیین نامه اجرایی نظام اقساطی واگذاری و نحوه دریافت بهای حقوق قابل واگذاری" و اتخاذ تصمیم در خصوص "آیین نامه واگذاری به روش اجاره" در جلسه اخیر هیات واگذاری بررسی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تعیین تکلیف "تعداد (۵۵) مورد از شرکت‌های باقی مانده گروه (۱) یا (۲) فعالیت‌های اقتصادی" موضوع مصوبه مورخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از جمله موارد دستور کار چهارصد و بیست و دومین جلسه هیئت واگذاری بود که به ریاست دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، اتخاذ تصمیم در خصوص "نرخ سود فروش اقساطی واگذاری‌ها و نرخ وجه التزام به عنوان خسارت تأخیر تأدیه سال ۱۴۰۳" از دیگر دستورات این جلسه بود.

در این جلسه که در محل سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، همچنین پیشنهاد اصلاح "آیین نامه واگذاری سهام ترجیحی" توسط اعضای هیئت واگذاری مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است پیشنهاد اصلاح "آیین نامه اجرایی نظام اقساطی واگذاری و نحوه دریافت بهای حقوق قابل واگذاری" و اتخاذ تصمیم در خصوص "آیین نامه واگذاری به روش اجاره" از جمله دیگر موارد بررسی شده در چهارصد و بیست و دومین جلسه هیئت واگذاری بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.