صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روند افزایش دما تا پنجشنبه در استان ادامه خواهد داشت؛ به طوری که حداکثر دما در نقاط گرمسیر استان به ۴۵ درجه خواهد رسید و از جمعه (۱۹ مرداد) روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری تغییر در شدت وزش باد، پدیده غالب در سطح استان است به ویژه طی روز پنجشنبه (۱۸ مرداد) که گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی افزود: روند افزایش دما تا پنجشنبه در استان ادامه خواهد داشت؛ به طوری که حداکثر دما در نقاط گرمسیر استان به ۴۵ درجه خواهد رسید که در این خصوص، ۱۵ مرداد ماه هشدار سطح زرد صادر شده است. ضمن اینکه دمای مشهد فردا (۱۷ مرداد) به ۳۸ درجه و در روز پنجشنبه به ۴۱ درجه خواهد رسید و از جمعه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۴ و ۳۷ درجه بوده است و امروز نوسانات دمایی مشهد بین ۲۳ و ۳۷ درجه خواهد بود. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۶ درجه و داورزن با دمای ۴۴ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد در سبزوار با ۵۸ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.