صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یامگا برای همیشه از ایران رفت

  • کد خبر: ۲۴۳۵۶۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کوین یامگا برای همیشه از ایران رفت. این بازیکن رسما از استقلال جدا شده و جایی درفهرست فصل بعدی این باشگاه ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا خیلی تلاش کرد در فصل جدید نیز درکنار استقلال باشد، اما شرایط جسمانی او این اجازه را به مدافع-هافبک خلاق و گلزن استقلال نداد تا درحالی که یک چشمش فقط ۱۰ درصد بینایی دارد، درترکیب استقلال فصل بعد به میدان برود.

 یامگا حتی در یک بازی تدارکاتی نیز حضور یافت و موفق شد پاس گل هم بدهد که رسانه‌ها روی این موضوع خیلی مانور کردند و درآن ایام احساس شد که شاید جواد نکونام بخوهد نام این بازیکن را در فهرست لیگ بعد نیز قرار دهد، اما درنهایت نام یامگا از لیست استقلال خارج شد تا احتمال بازگشت این بازیکن به صفر برسد. کوین که خود نیز انگار بابت بازگشت به ترکیب استقلال دیگر امیدی ندارد و از خروج نامش از لیست خبردار شده، در پیامی از هواداران استقلال تشکر کرده است.


 یامگا در پیامی این جمله رابه زبان آورده است: «از ابراز لطف مردم و هواداران استقلال بسیار ممنونم. ضمن اینکه در این مدت از آنها بازخورد مثبتی دریافت کردم و از این بابت هم بسیار خوشحال هستم.»

با جدایی رسمی یامگا از استقلال دیگر این بازیکن را در ترکیب آبی‌ها نخواهیم دید و برخلاف پیش بینی‌ها در جناح راست این تیم فقط رامین رضاییان به میدان خواهد رفت و خبری از این بازیکن نخواهد بود.  

باشگاه استقلال البته برای فصل جاری نیز با این بازیکن قرارداد دارد و باید تمام مطالباتش را عینا پرداخت کند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.