صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

غلامی - تراکتور، بوی کنسلی می‌آید

  • کد خبر: ۲۴۳۵۷۱
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
مدافع سابق استقلال که در رادار تراکتور بود، با این تیم به توافق نرسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تراکتور در لیگ بیست‌وسوم دو دفاع باکیفیت داشت؛ عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی خوب ظاهر شدند و عملکرد آنها چشم‌گیر بود.

عارف و شجاع زوج بسیار خوبی را تشکیل دادند و برای همین مدیران تراکتور هم در لیگ بیست‌وچهارم سراغ گزینه عجیبی برای خط دفاعی خود نرفتند و صرفا قصد داشتند جانشینان باکیفیتی را برای این دو بازیکن جذب کنند.

در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم نام سه مدافع پیرامون تی‌تی‌ها مطرح شد. محمدحسین مرادمند، عارف غلامی و علیرضا آرتا سه بازیکنی بودند که شایعه پیوستن آنها به تراکتور شنیده می‌شد و فعلا حضور آرتا در تیم دراگان اسکوچیچ قطعی شده هر چند که هنوز به صورت رسمی از او رونمایی نشده است.

مرادمند و غلامی قطعا میلی برای نیمکت‌نشینی ندارند و برای همین مسیر مرادمند خیلی زود به سمت سیرجان و مذاکره با گل‌گهر عوض شد، اما عارف غلامی چراغ خاموش به مذاکرات خود با تراکتور ادامه داد. عارف این تصور را داشت که می‌تواند به ترکیب اصلی تراکتور برسد و برای همین به مذاکرات خود ادامه داد، اما طرفین بر سر مسائل دیگری به توافق نرسیدند تا انتقال غلامی به جمع شاگردان اسکوچیچ تا این لحظه منتفی شود.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار مدافع اسبق استقلال است و او چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد. گفتنی است عارف غلامی فصل گذشته نتوانست در لیگ برتر به میدان برود و برای همین در بوسنی لژیونر شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.