صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: ما در کشور نهادی اثرگذارتر از شورای هماهنگی تبلیغات برای حفظ و تداوم انقلاب نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مسئولین دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات استان خراسان رضوی که در دفتر امام‌جمعه مشهد مقدس برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت اعضای این شورا در شهر‌ها و شهرستان‌های استان اظهار کرد: خوشبختانه انقلاب و نظام اسلامی پایگاه‌های خود را در خراسان رضوی حفظ کرده است و شما ازاین‌جهت دارای نیرو‌های فوق‌العاده ارزشمند مردمی هستید.

شورای هماهنگی تبلیغات ضامن حفظ حضور مردم در تداوم انقلاب است

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات نسبت به سایر برنامه‌ریزی‌های کشور اولویت‌دار‌تر است، افزود: دلیل موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال، پایگاه‌های مردمی آن است، دشمن نیز به این دلیل نتوانسته آسیب جدی به انقلاب و نظام اسلامی کشور وارد کند و جلوی توسعه آن را بگیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به شور و هیجان نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب همانند نسل‌های اول و دوم اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات در این زمینه با برنامه‌ها و فعالیت‌های خود یک نهاد مقدس بوده که ضامن اجرای قوی‌ای نیز برای حفظ حضور مردم در عرصه نظام و انقلاب می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما در کشور نهادی اثرگذارتر از شورای هماهنگی تبلیغات برای حفظ و تداوم انقلاب نداریم، این در حالی است که بیشتر هزینه‌های فعالیت این نهاد بر دوش مردم است.

ضرورت هماهنگ اجرا شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تمام نقاط استان

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در استان ابراز کرد: خراسان رضوی یک استان گسترده و بزرگ است که این گستردگی گاهی مانع برگزاری برنامه‌ها به صورت هماهنگ در تمامی شهرها، شهرستان‌ها و روستا‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: برخی علت این ناهماهنگی را در کمبود امکانات شهرستان‌ها نسبت به مرکز استان می‌دانند که درست نیست، امکانات دستگاه‌های دولتی در مشهد به همان اندازه است که در سایر نقاط استان وجود دارد، باید اذعان کرد که مردم روستا‌ها و شهرستان‌ها به‌مراتب از مرکز استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و انقلابی جلوتر حرکت می‌کنند.

امام جمعه مشهد مقدس با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هماهنگ و هم‌زمان برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان تأکید کرد: امروز اگر مردم هرروز صدای انقلاب را در شهر و محیط خود بشنوند، به انقلاب نزدیک‌تر می‌شوند.

ایشان تصریح کرد: اگر میان مردم و انقلاب فاصله‌ای به وجود آید، دشمن از آن طرف با تبلیغات علیه انقلاب از این شکاف و فاصله سوءاستفاده خواهد کرد؛ مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که نگذارید مردم با انقلاب فاصله بگیرند، البته منظور ایشان دانشگاه‌ها و محیط‌های تربیتی بود؛ بنابراین نباید بگذاریم فاصله‌ای بین مردم و انقلاب ایجاد شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.