صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا ۱۸۶ کیلوگرم شمش خریداری شد و مجموع شمش‌های معامله شده تا امروز به بیش از ۷.۸ تن رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، اصغر بالسینی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در این مرکز گفت: امروز ۱۶ مرداد ماه، چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکر مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که از مجموع ۱۹۱ قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۸۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد به ارزش چهار میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر شمش در تالار معاملات عمده و خرد، از سوی متقاضیان، خریداری و معامله شد.

وی در رابطه با نحوه حراج در دو تالار عمده و خرد گفت: در تالار معاملات عمده، شمش طلا در بسته‌های پنج عددی (پنج کیلوگرم) عرضه و در تالار معاملات حراج‌های خرد، شمش طلا به صورت تکی (یک کیلوگرم) عرضه می‌شود که در مجموع حراج‌های صورت گرفته امروز در دو تالار عمده و خرد ۱۸۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد از سوی متقاضیان خریداری شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در پایان به حجم شمش‌های معامله شده در مرکز مبادله ارز و طلا اشاره کرد و گفت: تا امروز و طی چهل و یک جلسه حراج شمش برگزار شده در این مرکز در مجموع ۷۸۲۰ کیلوگرم شمش طلا خریداری شده است.

گفتنی است؛ در جلسه پیشین حراج شمش طلا (جلسه چهلم) در مرکز مبادله ۵۶۷ کیلوگرم شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری شد و رکورد خریداری شمش در این معاملات طی ۴۰ جلسه حراج گذشته شکسته شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.