صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در استان مرکزی در روز چهارشنبه و تعطیلی در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمجتبی آل یاسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت  ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز چهارشنبه اظهار داشت: براساس تصمیم گیری صورت گرفته در استان مرکزی در راستای کاهش و مدیریت مصرف انرژی برق در استان، فعالیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان فردا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

وی افزود: درپی افزایش شدید دمای هوا و تداوم گرما و به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، ساعت پایان کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ خواهد بود.

آل یاسین تصریح کرد: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت ۱۰ با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط بوده همچنین، پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت کاری نبوده و به تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط فعالیت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.