صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاهش توقف زائران اربعین در مرز‌ها به ۴ ثانیه

  • کد خبر: ۲۴۳۷۱۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
فرمانده کل انتظامی فراجا از به حداقل رساندن میزان ایستایی زائران اربعین در مرز‌ها خبر داد و گفت: مدت زمان ایستایی در مرز‌ها به ۴ ثانیه خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدرضا رادان صبح چهارشنبه در رزمایش مأموریت اربعین حسینی اظهار کرد: برای مأموریت اربعین، حضرت اباعبدالله حسین ما را انتخاب کرده و به واسطه این انتخاب باید خدا را شاکر باشیم.

وی افزود: سال گذشته با اقدامات خوبی که در فاوا و سازمان اطلاعات انجام شد، خدمت به زائران اربعین به نحوی تسهیل شد که ایستایی در مرز‌ها به ۵ ثانیه رسید و امسال با همتی که داریم، این مدت زمان را به ۴ ثانیه خواهیم رساند. خدمت به مشمولینی که باید به خدمت بروند اما عاشق اباعبدالله هستند، تسهیل می‌شود.

در ادامه سردار محمد شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا عنوان کرد: اربعین یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مدارس درس مقاومت و ایستادگی است. یکی از سازمان‌هایی که به‌صورت برجسته در همه مرز‌های کشور، از مبدأ تا مقصد و در سایر کشور‌ها نقش فعال برای ارائه خدمات به زائران اربعین دارند، انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار شرفی بیان کرد: برای مأموریت بزرگ اربعین، فراجا با آمادگی صددرصدی و محور اول تأمین نظم و امنیت بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده، آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با هر نوع قاچاق را دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا ادامه داد: تسهیل در عبور و مرور زائران و ایجاد بهترین شرایط برای ارائه خدمات گذرنامه‌ای برای زائران از جمله اقدامات مهم ما بوده و با ایجاد سامانه‌های متعدد و سامانه سجاد، میزان توقف و ایستایی زائران در مرز‌ها به حداقل رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل‌گری در حوزه دیپلماتیک و هماهنگی با سایر ارگان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به زائران انجام شده است و امیدواریم این خدمات و ایستادگی‌ها همچنان ادامه یابد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.