صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل استقلال در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اعلام کرد اولویت استقلال در بازی‌های خانگی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود و مسائلی که رخ داده امکان تصمیم‌گیری برای ما سلب شده است. پیشنهاد دادیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.

او ادامه داد: پیگیر استادیوم امام رضا (ع) هستیم. دوستان اعلام کردند که ورزشگاه آزادی برای بازی‌های لیگ قابل استفاده نیست و طبق آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد، تنها دیدار‌های تیم ملی و مسابقات مهم مانند دربی، دیدار با سپاهان و تراکتور را می‌توان در این استادیوم برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما استادیوم اول خودمان را آزادی معرفی کردیم و ورزشگاه دوم ما نیز تختی است. ولی ما برای یک دیدار، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را معرفی کردیم و در حال رایزنی هستیم و ان‌شاءالله مسئولین مشهد هم به ما کمک کنند تا بتوانیم تک بازی (دیدار هفته دوم برابر ملوان) را در آنجا برگزار کنیم تا ان‌شاءالله از هفته چهارم (بازی با مس رفسنجان) مشکلی نداشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.