صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ژآئو فلیکس در راه سیتی؟

  • کد خبر: ۲۴۳۸۰۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
اتلتیکو در حین مذاکرات برای خرید خولیان آلوارز از منچسترسیتی، به باشگاه انگلیسی پیشنهاد داده که ژائو فلیکس را به خدمت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی با تایید این خبر گفت:" ژآئو فلیکس به عنوان بخشی از مذاکرات میان منچسترسیتی و اتلتیکو در مورد خولیان آلوارز مطرح شده است. برخی گزارشات در اسپانیا حاکی از آن است که او می‌تواند به بخشی از انتقال مبدل شود. البته هر چند که خولیان آلوارز قطعا به بازیکن اتلتیکو مادرید تبدیل می‌شود، اما هیچ بازیکن دیگری مبادله نخواهد شد چرا که ژائو فلیکس هرگز بازیکن مورد نظر منچسترسیتی نبوده است. منچسترسیتی نقشه‌های دیگری را دارد. به ژائو فلیکس احترام می‌گذارند، اما در این مقطع از نقل و انتقالات به بازیکنی همچون او فکر نمی‌کنند. "

فلیکس حسابی روی دست اتلتیکو باد کرده است. هواداران اتلتیکو از این بازیکن متنفر هستند و از سویی بارسلونا هم پس از یک فصل انتقال قرضی تصمیم گرفت که او را حفظ نکند. این بازیکن دستمزد بالایی دریافت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود که پیدا شدن مشتری برایش دشوار باشد به خصوص که در سال‌های اخیر فراز و نشیب بالایی داشته و نتوانسته کیفیت مطلوبی از خودش ارائه بدهد. "

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.