صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دی ماریا در بنفیکا ماندنی شد

  • کد خبر: ۲۴۳۸۰۶
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
آنخل دی ماریا یک سال آینده در بنفیکا خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، دی ماریا برای تمدید قراردادش با باشگاه آرژانتینی به توافق رسید و بدین ترتیب تا سال ۲۰۲۵ و تا حداقل ۳۸ سالگی در این تیم خواهد ماند. بدین ترتیب شایعات در مورد پیوستن دی ماریا به روساریو سنترال، بشیکتاش یا لیگ آمریکا به پایان رسید. 

دی ماریا پس از تمدید قراردادش گفت:" خوشحالم که یک سال دیگر در بنفیکا ماندم و می‌توانم به پوشیدن این پیراهن ادامه بدهم و امیدوارم که به جام‌هایی دست پیدا کنم که امسال به آن نرسیدم. خوشحالم که هم تیمی هایم از من تعریف می‌کنند. من یک انسان عادی هستم و سعی می‌کنم که به جلو حرکت کنم و مثل همیشه به دنبال پیروزی بودم. سعی می‌کنم که به همه اهدافم برسم و به هم تیمی هایم روحیه بدهم. در سنی هستم که می‌توانم تجربه اندوزی کنم و به دیگران کمک کنم و همیشه بیشترین تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهم. "

بازیکن آرژآنتینی چند هفته پیش برای دومین بار قهرمان کوپا آمریکا شد. وی در فصل گذشته در ۴۸ بازی در بنفیکا ۱۷ گل و پانزده پاس گل داد و همچنان در این سن و سال شرایط خوبی دارد. بدین ترتیب او به شایعات پرشمار در مورد آینده اش خاتمه بخشید و در فصل آینده هم در لیگ پرتغال حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.