صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد مقدس از آمادگی شورای ششم برای تعامل گسترده با اهالی رسانه، به ویژه خبرنگاران شهرآرا برای رفع مشکلات مردم خبر داد.

مجید طهوریان عسگری در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی شهرآرا با تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: خود من ارتباط نزدیکی از مدت ها قبل با خبرنگاران و رسانه ها دارم و همین امر باعث شده تا ارتباط خوب و روانی شکل بگیرد و سطح تعامل ما در شورای شهر با رسانه و خبرنگاران به حداکثر مطلوب برسد.

وی ادامه داد: شهرآرا در این مدت توانسته خودش را در تراز بهترین های استان و‌ کشور جا بیندازد و امروز به جرات میتوانم بگویم که شهرآرا در بین مردم مخاطب خوبی دارد و قطعا این اقبال بدون خروجی رقم نمی خورد؛ چون مردم رسانه را می‌فهمند و سراغ روزنامه ای می روند که داشته‌هایی متناسب با نگاه و دیدگاه آنها داشته باشد. اینکه مردم شهرآرا را دنبال می‌کنند نشان می‌دهد که این مجموعه دارد مسیر خودش را درست دنبال می‌کند.

نایب رئیس شورای ششم مشهد مقدس افزود: درحال حاضر رسانه باید کمک کند و خواسته های مردم را به گوش ما برساند و شورای شهر مشهد هم آمادگی دارد تا در کنار خبرنگاران شهرآرا، مشکلات و خواسته های مردم را حل و فصل کند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.