صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبرنگاران، راویان شهر هستند

  • کد خبر: ۲۴۳۸۴۶
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
یادداشت محمدرضا جلوه، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به مناسبت روز خبرنگار.

۱۷ مردادماه و روز خبرنگار؛ روزی که به برکت خون مطهر شهید اهل قلم و رسانه، روایتگر حق و حقیقت، شهید «محمود صارمی» در تقویم رسمی کشور عزیزمان ثبت شده تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دیگر شهدایی که در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جان خود را بخشیدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، مجالی برای تقدیر از دیگر خبرنگاران باشد.

روز خبرنگار، فرصتی برای تقدیر از انسان‌های توانمند و شریفی است که در مسیر تحقق شفافیت، احقاق حقوق افراد و امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی قلم‌فرسایی می‌کنند؛ افراد شریفی که با نقد‌های سازنده خود موجبات ارتقاء کمی و کیفی خدمات‌رسانی عمومی را فراهم می‌آورند.

این روز مبارک را به یکایک خبرنگاران و همکاران خودم در رسانه‌های مختلف، به ویژه فعالان رسانه‌ای عرصه مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ «راویان شهر امام مهربانی‌ها» که شبانه‌روز در انعکاس اخبار و عملکرد و سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری، اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد پیوسته در تلاش هستند.

این اهتمام و تلاش مضاعف را برای بازتاب زحمات خادمان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارج می‌نهیم؛ زحماتی ستودنی برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع‌رسانی مسئولانه.

نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری، نقش بسیار موثر و تعیین‌کننده است؛ چراکه نهادی خدمات‌رسان هستیم و خبرنگاران به عنوان «راویان شهر» از یکسو با انعکاس اقدامات و عملکردها، امیدآفرینی می‌کنند و از سوی دیگر، مطالبات و درخواست‌های شهروندان را به بدنه مدیریتی شهر انتقال می‌دهند.

آغوش خود را پیوسته بر روی اصحاب رسانه و خبرنگاران شریف، به ویژه فعالان عرصه مدیریت شهری باز و روابط عمومی را خانه ایشان می‌دانیم؛ نه تنها ۱۷ مرداد، بلکه هرروز، روز خبرنگار است و زحمات و تلاش‌هایتان را ارج می‌نهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.