صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۶ ورزشکار کشورمان امروز، پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ۳ رشته به مصاف رقبا خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با رقابت ۶ ورزشکار از کشورمان در ۳ رشته پیگیری خواهد شد. در این روز علیرضا مهمدی و سعید اسماعیلی در فینال اوزان ۸۷ و ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به میدان خواهند رفت و در صورت پیروزی برابر رقبای خود ۲ طلای دیگر به کاروان ایران اضافه خواهند کرد، در غیر اینصورت رنگ مدالشان به نقره تغییر پیدا خواهد کرد.

کشتی

علیرضا سرلک نماینده وزن ۵۷ کیولگرم کشتی آزاد ایران در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۲:۵۰ به مصاف هیگوچی از ژاپن خواهد رفت.

حسن یزدانی نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۴ به مصاف جیدن لاورنس از استرالیا خواهد رفت.

سعید اسماعیلی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله فینال از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف پرویز نصیب‌اف از اکراین خواهد رفت.

علیرضا مهمدی نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله فینال از ساعت ۲۱:۴۵ به مصاف نوویکوف از بلغارستان خواهد رفت.

تکواندو

ناهید کیانی نماینده وزن منفی ۵۷ کیلوگرم تکواندو زنان ایران در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۲:۱۷ به مصاف کیمیا علیزاده خواهد رفت.

سنگ نوردی

رضا علیپور با کسب بهترین زمان بین بازنده‌ها به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله از ساعت ۱۴:۱۱ به رقابت خواهد پرداخت..

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.