صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان جزئیات یک سانحه رانندگی را که در آن ۴ جوان به طرز هولناکی جان خود را از دست دادند، بیان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار کرد: بامداد امروز در ۲.۵ کیلومتری روستای بابارییس یک سانحه به علت تردد با سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو رخ داد.

وی اضافه کرد: چهار جوان بومی ملایر سوار بر زانتیا از روستا خارج و کمتر از ۲.۵ کیلومتر از مسیر را پیموده بودند که خودرو از سمت راست جاده خارج شده و پس از ورود به زمین کشاورزی با کُنده درخت وسط زمین برخورد کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: شدت سرعت و سانحه به حدی بالا بود که پس از برخورد با کنده درخت، موتور زانتیا به چند متر آن طرف‌تر پرت شده و چهار سرنشین ۲۸ تا ۳۵ ساله آن در دم جان باختند.

سرهنگ سرمدی گفت: این مسیر فرعی دارای علائم مورد نیاز و خط‌کشی بوده و بی‌احتیاطی راننده مهم‌ترین علت بروز این سانحه فوتی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در روز، رانندگان با صبر و حوصله پایین رانندگی کرده و سعی در سریع رسیدن به مقصد را دارند که در این مواقع به علت پایین بودن هوشیاری و توجه راننده به جلو احتمال بروز تصادف زیاد است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: برخی رانندگان نیز شب‌هنگام و موقع خنکی هوا اقدام به رانندگی می‌کنند که این افراد هم بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و زمینه‌ساز بروز حادثه می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.