صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سیاست ما توسعه به شرق بوده و پروژه بلوار قمر بنی هاشم پیشگام پروژه‌های توسعه به شرق است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۱۸ مردادماه، در مراسم بهره‌برداری از چهار كيلومتر بلوار و تقاطع غير همسطح حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: یکی از اولین رویکردهای اساسی شورای ششم توجه به حاشیه شهر و کم کردن فاصله طبقاتی سنواتی ایجاد شده در این مناطق بود.

وی بیان کرد: طرح‌های زودبازده اعتمادساز اولین مصوبه شورای شهر با همکاری شورای اجتماعی محلات بود که تصویب شد و سومین مرحله آن در حال طراحی است.

ناصحی با بیان اینکه پروژه بلوار قمر بنی هاشم یک پروژه حیاتی در مساله توسعه به شرق شهر مشهد است، عنوان کرد: فاصله ‌کانونی حرم تا غربی‌ترین نقطه ۲۷ کیلومتر بوده اما در شرق به کمتر از ۵ کیلومتر می‌رسد که این کانونی بودن حرم را با مخاطره مواجه کرده است. سیاست ما توسعه به شرق بوده و این پروژه پیشگام پروژه‌های توسعه به شرق است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ما به واسطه کمبود معابر استاندارد در شهرک‌های شهید رجایی و‌ باهنر و محرومیت‌های ایجاد شده از گذشته شاهد ترافیک‌های سنگین هستیم. این مسیر جایگزین بلوار حر، نقش موثری در کاهش آلودگی و افزایش رضایتمندی مردم دارد و امکان دسترسی سریع به حرم مطهر از این مسیر فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که این دوره با همکاری تولیت آستان قدس رضوی و استانداری انجام شد، بازگشایی اراضی بصیرت بود. بیمارستان ۵۶۰ تختخوابی هم در حال اجرا بوده و سرعت اجرای خوبی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.