صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در فینال مسابقات فوتبال المپیک پاریس، ملی‌پوشان کشور میزبان برای برتری بر اسپانیا و رسیدن به مدال خوش‌رنگ طلا، روی درخشش ژان فیلیپ ماتا، مهاجم کریستال پالاس حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرانسه و اسپانیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه، ۱۹ مرداد) دیدار پایانی فوتبال المپیک ۲۰۲۴ را برگزار خواهند کرد.

تا به اینجای رقابت‌ها ژان فیلیپ ماتا، مهاجم کریستال پالاس، به نماد المپیک برای فرانسوی‌ها تبدیل شده و توانست در غیاب کیلیان امباپه، درخشش خوبی داشته باشد. تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه که حالا هدایت تیم ملی المپیک کشورش را به عهده دارد، در ابتدا قصد داشت که امباپه را رهبر خط حمله تیمش کند، اما این بازیکن قید حضور در المپیک را زد تا آنری ناچار به استفاده از مهاجم ۲۷ ساله پالاس شود. ماتا، اما حالا به ستاره فرانسوی‌ها تبدیل شده است. فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی با تک گل او آرژانتین را شکست داد و در نیمه نهایی هم ماتا ۲ گل به مصر زد تا یک تنه خروس‌ها را به یک قدمی طلای المپیک برساند. البته در دیدار پایانی فرانسوی‌ها امشب کار دشواری برای غلبه بر اسپانیای قدرتمند پیش رو دارند، اما حمایت هواداران می‌تواند به آنها برای عبور از سد لاروخا و رسیدن به قهرمانی کمک کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.