صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرخه گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در جاده روستای سید باقر به روستای میان آب این شهرستان یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس منصوری با اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت ۱۷:۴۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های حُر و شاوور به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه چهار مصدوم در پی داشت که متاسفانه یکی از این مصدومان بر اثر شدت جراحات ناشی از این تصادف پیش از رسیدن اورژانس، جان خود را از دست داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرخه گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی بیان کرد: یک زن حدود ۴۰ ساله سرنشین خودرو در این حادثه جان باخت و یک مرد و ۲ کودک هفت و ۱۱ ساله نیز مصدوم شدند که حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش شده است.

منصوری با بیان اینکه مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند، خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.