صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از امروز شنبه ۲۰ مرداد، واریز حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آغاز شده است. واریز حقوق مردادماه نیز همانند ماه‌های گذشته، طبق روال معمول و براساس حروف الفبا واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، واریز حقوق مرداد بازنشستگان کارگری از امروز (بیستم مرداد) براساس حروف الفبا آغاز شده است. پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام‌خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، روز بیستم مستمری خود را دریافت می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان تامین‌اجتماعی، پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان مطابق ماه‌های پیشین از بیستم مرداد ماه و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف "الف" شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف "الف" نیز روز ۲۱ مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش؛ پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تا ۳۱ مرداد و براساس حروف الفبا طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز ۳۱ مرداد ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

 گفتنی است پرداخت حقوق ماهانه به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از تعهدات اصلی بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی است و در این بخش، در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار، ماهانه از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.