صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار

  • کد خبر: ۲۴۴۲۵۹
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی در همراهی استاندار خراسان‌رضوی، از سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید گلبهار بازدید و آخرین وضعیت این طرح را در بخش‌های مختلف بررسی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید داعی درخصوص وضعیت مسکن مهر گلبهار اظهار کرد: در شهر جدید گلبهار، تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی طبق برنامه اعلام شده است.

وی افزود: ۲۴ هزار و ۵۴۹ نفر از طریق سامانه نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که عملیات اجرایی جهت تأمین زمین، قرعه‌کشی، واگذاری و... آغاز شده و باجدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی میزان تأمین زمین در این شهر را ۱۸ هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را بالای ۱۸ درصد اعلام کرد.

وی در حوزه بازآفرینی شهری نیز اظهار کرد: شهر گلمکان با ۱۶.۴ هکتار بافت فرسوده مصوب و ۱۲۶ واحد نیازمند نوسازی مسکن شناسایی شده که از این تعداد، تاکنون ۲۸ واحد نوسازی شده و عملکرد ۲۲ درصد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جوانی جمعیت در شهرستان گلبهار یک هزار و ۷۰۸ متقاضی دارد که از این میزان، ۲۴۳ نفر تأیید نهایی و ۲۲۰ نفر نیز تأمین زمین شده‌اند که به‌زودی باقی‌مانده متقاضیان تعیین تکلیف خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.