صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از جابه‌جایی بیش‌از ۸ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در چهارماهه نخست ۱۴۰۳، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری، بیش‌از ۸ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۶۸۸ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در چهارماهه نخست سال گذشته، بیش‌از ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۷۲ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده بودند. مقایسه این دو آمار حکایت از افزایش ۱۴ درصدی تردد مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در چهارماهه نخست سال جاری دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین در چهارماهه نخست سال جاری، مسافران از طریق بیش‌از ۴۹۱ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه حمل‌ونقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شدند که نسبت به چهارماهه نخست سال ۱۴۰۲ که تعداد ۴۳۲ هزار و ۵۴۲ وسیله نقلیه بوده، تردد ۱۴ درصد افزایش یافته است.

علیزاده یادآور شد: در تمامی این چهار ماه، پایانه‌های مسافربری مشهد با افزایش تردد مسافران همراه بود و در فروردین‌ماه ۴۵ درصد، در اردیبهشت‌ماه ۱ درصد، در خردادماه ۱۰ درصد و در تیرماه نیز ۸ درصد نسبت به وضعیت مشابه خود در سال گذشته افزایش تردد داشتیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.