صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یزدانی: از امید دست نمی‌کشم

  • کد خبر: ۲۴۴۲۷۹
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
حسن یزدانی گفت: پس از درمان و در صورت نياز به عمل مجدد، باز هم تلاش خواهم كرد تا مردم را شاد کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضمن عذرخواهی از مردم، این امید را داد که در صورت امکان بازهم کشتی بگیرد. حسن یزدانی که بعد از باخت دراماتیک خودش در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم، به شدت ناراحت بود، حالا با انتشار یک استوری خبر از ادامه دادن مسیر راهش داده است.

یزدانی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "سلام مردم شریف و ملت بزرگ ایران؛ اول از همه تشکر می‌کنم از لطف بیکران و همیشگی شما مردم عزیز، که به هر طریقى حمایت و محبت خود را از من دریغ نکردید، شما لایق بهترین‌ها هستید.

از صمیم قلب آرزو داشتم امروز به شما تبریک کسب مدال طلا را به اشتراک بگذارم و خداى خود را شاهد می‌گیرم در این راستا از کوچکترین تلاشى دریغ نکرده‌ام… از روز‌های اول جراحی تا ثانیه‌های اخر فینال، با جان و دل جنگیدم تا در شرایطى که شادی در دل مردم عزیزم کمرنگ شده، امیدی در دلشان زنده کنم… و حتی براى چند ثانیه مسبب افتخار و شادی شما باشم.

نامش را حکمت، قسمت، تقدیر، نمیدانم چه بگذارم ولی می‌دانم که حتما خدا بهتر از همه ما می‌داند و راضی به رضایش هستم؛ اگر از توانایى و میزان آمادگى خودم اطمینان نداشتم هرگز پاى در این میدان بزرگ نمی‌گذاشتم؛ در بالاترین میزان امادگى چه به لحاظ جسمی و چه روحى به پاریس رفتم، اتفاقی که دست مرا از مدال طلا دور کرد، تقریبا غیرقابل پیش‌بینی بود چه براى من و چه براى کادر درمان، احتمال این اتفاق در مجارستان بسیار بالاتر بود و با این که دوره درمان تکمیل نشده بود رفتم تا همین اتفاق را محک بزنیم و بعد از اطمینان، برای المپیک آماده شدیم و به گواه دکتر سهراب کیهانی تا ثانیه‌هاى اول فینال هیچ مشکلی نداشتم ولى اتفاق است و هیچ یک از ما از یک ثانیه بعد خود خبر نداریم ولی من از تلاش و امید، دست نمی‌کشم.

هیچگاه کم‌فروشى نکرده‌ام و نخواهم کرد، پس از درمان مجدد و در صورت نیاز عمل مجدد، باز هم تلاش خواهم کرد تا این اتفاق شیرین را برای شما به ارمغان بیاورم، اما باز هم می‌گویم تسلیمم به رضاى خدا، من سپردم به خدا، هر چه خدا می‌خواهد… "

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.