صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت:ماموران کلانتری شیرازی ۲ متهم به ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس‌های سطح شهر مشهد را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: در پی گزارش چند فقره جیب بری در داخل اتوبوس‌های شهری محدوده خیابان آیت ا... شیرازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی با بازبینی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها و اطلاعات بدست آمده از سوی مالباختگان یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت زنی هدفمندی را آغاز تا این که روز گذشته متهم و همدستش را در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس مشاهده و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از متهمان یک عدد کیف پول و ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه را کشف کردند.

سردار نگهبان اظهارکرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌ها در ساعت‌های شلوغ و پر ازدحام جمعیت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ در اماکن شلوغ از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و مراکز تجاری، هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به حفظ اموال خود داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.