صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: خراسان رضوی استانی است در حد یک کشور و رقابت این تعداد دانش‌آموز را تقریبا در هیچ جایی از کشور نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید یزدانی در جمع خبرنگاران در حاشیه اختتامیه دهمین جشنواره خوارزمی گفت: در حال حاضر مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای را در حال طی کردن هستیم و در مرداد ماه به مرحله استانی رسیده‌ایم که خراسان رضوی در حال اجرای منطقه استانی است.

وی ادامه داد: خراسان رضوی نزدیک به ۶۰۰ دانش‌آموز را در ۱۱ محور جشنواره نوجوان ارزیابی خواهد کرد. خراسان رضوی استانی است در حد یک کشور و رقابت این تعداد دانش‌آموز را تقریبا در هیچ جایی از کشور نداریم.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص سطح مسابقات خاطرنشان کرد: تا کنونی دانش آموزی را ندیده‌ام که در پایه هفتم در حد یک مهندس رایانه از طراحی سایت صحبت کند.

یزدانی در خصوص انتظارش از نوجوانان برگزیده در جشنواره خوارزمی تصریح کرد: دانش آموزان باید بتوانند در حد یک شهروند مفید عرض اندام کنند. بنا نداریم دانش آموزی که در محور مناظره شرکت کند دیگر تمام زندگی‌اش به استدالال تبدیل شود. این دانش آموز باید آشپزی خوبی داشته باشد، کار‌های فنی و روزمره خودش را انجام دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.