صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«شهره سلطانی» کارگردان تئاتر شد

  • کد خبر: ۲۴۴۴۲۱
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
شهره سلطانی شهریورماه سال جاری تازه‌ترین نمایش خود به نام «من و گربه‌ی پری» را در مقام کارگردان به صحنه خواهد برد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «من و گربه‌ی پری» عنوان یکی از تازه‌ترین نمایش‌هایی است که شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی روی صحنه خواهد رفت.

شهره سلطانی طی سال‌های گذشته علاوه بر بازی در آثار نمایشی متعدد، به عنوان کارگردان نیز در حوزه تئاتر فعالیت‌هایی داشته که تازه‌ترین این تجربه‌ها مربوط به کارگردانی نمایش «پینوکیا – سال ۱۳۹۴» در تالار استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و «شعبده و طلسم – ۱۳۷۶» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر است.

نمایش «من و گربه‌ی پری» ازجمله آثار جدید شهره سلطانی درعرصه کارگردانی تئاتر است که به گفته او قرار است در قالب یک روایت متفاوت و کمتر پرداخته شده در تئاتر پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

شهره سلطانی از جمله بازیگران فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال‌های اخیر بازی در چندین اثر نمایشی مختلف به کارگردانی هنرمندان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون را از سرگذرانده است.
این هنرمند همچنین طی سال‌های گذشته دردو دوره برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به دریافت جایزه بازیگری برتر برای بازی در نمایش‌های «مردنیک»، «روز ازنو» و «معرکه در معرکه» شده است.

«معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «سوگ مضحکه آدم» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «ت مثل تئاتر» به کارگردانی رضا فیاضی، «درج مشکین» به کارگردانی شارمین میمندی نژاد، «قطار ارواح» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «نقل قول عاشقان» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «روزازنو» به کارگردانی منیژه محامدی، «آخرین قهرمانان زمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، «مساله‌ای نیست» به کارگردانی منیژه محامدی، «پستوخانه» به کارگردانی حمید امجد، «باغ شب نمای ما» به کارگردانی هادی مرزبان، «دایره بسته» به کارگردانی منیژه محامدی، «از دست رفته» به کارگردانی فرهاد اصلانی، «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی، «هشتمین خوان» به کارگردانی آروند دشت آرای، «روسمرسهلم» به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «مرد نیک» به کارگردانی امیر دژاکام، «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی علیرضا نادری و تعدادی دیگر بخشی از تجربه‌های بازیگری سلطانی درعرصه تئاتر است.

تاریخ، مکان، تاریخ شروع مرحله فروش بلیت و عوامل اجرایی نمایش «من و گربه‌ی پری» به کارگردانی شهره سلطانی طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.