صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فلیکس در آستانه بازگشت به لیگ جزیره

  • کد خبر: ۲۴۴۴۲۳
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید که سابقه حضور در چلسی را در کانامه دارد، حالا در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استون ویلا مشتری جدی این ستاره پرتغالی بوده و امیدوار است فلیکس را به خدمت بگیرد، اما تیم اونای امری از اتلتیکو مادرید می‌خواهد که قیمت این مهاجم را کاهش دهد. ستاره پرتغالی که در سال ۲۰۱۹ با انتقالی ۱۲۶ میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو پیوست، گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه مادریدی است، اما هیچوقت نتوانست در این باشگاه درخشش لازم را داشته باشد و درگیری او با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو باعث شده است که آنها مشتاق فروش بازیکن پرتغالی‌شان باشند. در این شرایط اونای امری، سرمربی استون ویلا که در فصل پیش رو تیمش جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده است، قصد دارد تا ستاره پرتغالی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

البته این نگرانی وجود دارد که هم قیمت درخواستی اتلتیکو و هم دستمزد فلیکس کار ویلا برای این انتقال را دشوار کند. مخصوصا که تیم انگلیسی تا به اینجا نقل و انتقالات دیوانه‌واری را هم پشت سر گذاشته است. هیچ تیمی در فوتبال جهان در تابستان امسال بیش از استون ویلا هزینه نکرده است و این تیم لیگ برتری تا به اینجای نقل و انتقالات بیش از ۱۷۶ میلیون یورو برای ۸ خرید جدید هزینه کرده است و با این وضعیت برای خرید فلیکس، باید دست به فروش چند بازیکنش بزند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.