صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اوسیمن، سوپرایز بزرگ تابستانی چلسی

  • کد خبر: ۲۴۴۴۳۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی قصد دارد که در همین تابستان این باشگاه را ترک کند و جیووانی مانا، مدیر باشگاه ایتالیایی از چلسی به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن نام برده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زمزمه جدایی اوسیمن از ناپولی در تمام تابستان به گوش می‌رسید و از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقصد این مهاجم نام برده می‌شد. با این وجود پاریسی‌ها به دلیل قیمت بالای ستاره نیجریه‌ای ترجیح دادند که با دو ستاره فعلی خود در خط حمله، یعنی راندال کولو موانی و گونکالو راموس به کارشان ادامه داده و قید خرید اوسیمن را بزنند.

با کنار رفتن پی‌اس‌جی، حالا چلسی اصلی‌ترین گزینه برای به خدمت گرفتن مهاجم ناپلی‌ها به شمار می‌رود؛ مخصوصا که آنتونیو کونته، سرمربی جدید تیم ایتالیایی اصرار زیادی به جذب روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی دارد و همین موضوع می‌تواند کار را برای انتقال اوسیمن به اردوی آبی‌های لندنی راحت‌تر کند. البته با توجه به قیمت بالای مهاجم نیجریه‌ای، چلسی قصد دارد که او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. چند هفته پیش مدیربرنامه‌های اوسیمن انتقال قرضی او به باشگاهی دیگر را رد کرده بود، اما با توجه به اصرار این مهاجم برای ترک ناپولی، به نظر می‌رسد که انتقال قرضی به چلسی تنها گزینه پیش روی آنهاست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.