صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد در زمینه تجهیزات آتش‌نشانی، به‌روز است

  • کد خبر: ۲۴۴۵۰۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
مشاور اجرایی و قائم‌مقام معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه مشهد در زمینه تجهیزات آتش‌نشانی، به‌روز بوده و به‌لحاظ تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی، جزو رتبه‌های بالا در سطح کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی واثقی در حاشیه جلسه بررسی عملکرد و برنامه‌های آتش‌نشانی اظهار کرد: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های در حال اجرای آتش‌نشانی، پروژه احداث ستاد اداری و مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع است که به‌جد پیگیر آن هستیم.

وی افزود: این پروژه با ۷ طبقه اداری و ۳ طبقه فرماندهی در دو ساختمان مجزا و زیربنایی بیش از ۱۲ هزار مترمربع از سال گذشته در میدان ابوطالب شروع و با توجه به اهمیت پروژه، روند اجرای احداث آن تسریع شده است.

واثقی با اشاره به تجهیزات آتش‌نشانی مشهد عنوان کرد: ۵۶ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر فعال هستند؛ خوشبختانه مشهد در زمینه تجهیزات آتش‌نشانی، به‌روز است و به لحاظ تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی، از شهر‌هایی بوده که رتبه بالا در سطح کشور را دارد.

مشاور اجرایی و قائم‌مقام معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: باوجوداین، علاوه بر اینکه طی سال‌های اخیر تجهیزات جدید خریداری و وارد ناوگان شده، خرید تجهیزات فردی و ماشین‌آلات آتش‌نشانی مجهزتر در راستای ارتقای سطح ایمنی شهر نیز در دستورکار قرار دارد.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های بموقع آتش‌نشانان در حوادث و بحران‌های اخیر مشهد تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌نشانی مشهد یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین سازمان‌های آتش‌نشانی در کشور است که این، جای قدردانی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.