صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی بر لزوم ادامه مسیر به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در دولت جدید تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد وحیدی در پایان جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران و در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز آخرین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم بود که برگزار شد. در ابتدای جلسه گزارشی از روند اتفاقاتی که در این دوره سه ساله روی داده است به ویژه در کنترل آسیب‌های اجتماعی ارائه شد و همچنین بررسی درخصوص تقسیم کار نهادها و ارزیابی عملکرد آنها در کنترل آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

وی افزود: تنظیم گزارش عملکردی از سه ساله گذشته در دولت سیزدهم اتفاق افتاده که خوشبختانه حاکی از انجام اقدامات ارزشمند در بخش‌های دولتی و مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است. کارهای خوبی پایه‌ریزی شده و زیرساخت مناسبی فراهم شده است.

وحیدی ادامه داد: گام‌های موثری که در دولت جدید باید ادامه پیدا کند، زیرساخت‌هایش فراهم شده است. در حوزه آسیب‌های اجتماعی امروز شاهد وقوع اتفاقات موثر و ارزشمندی بوده‌ایم. حوزه‌ای که مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور شهید بود که باید این اقدامات در دولت جدید ادامه پیدا کند. خوشبختانه امروز گروه‌های مردمی خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی پای کار آمدند که روند اقدامات آنها باید با قدرت ادامه پیدا کند.

وزیر کشور تأکید کرد: در جلسه امروز گزارش یکی از نهادهای مردمی نیز ارائه شد که مورد توجه اعضا قرار گرفت. در بخش دیگری از جلسه نیز از همه دستگاه‌های مرتبط برای حضور فعال در شورای اجتماعی کشور قدردانی شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.