صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جنگ لیورپول و منچستریونایتد برای رابیو

  • کد خبر: ۲۴۴۵۳۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
آدرین رابیو، هافبک باشگاه یوونتوس به پایان دوران خود در این تیم رسیده است و تا چندروز پیش از منچستریونایتد به عنوان اصلی‌ترین مقصد این بازیکن نام برده می‌شد، اما لیورپول می‌خواهد مانع این انتقال بشود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیورپولی‌ها که به دنبال تقویت خط هافبک تیمشان هستند، ستاره فرانسوی یووه را زیر نظر گرفته‌اند و آماده می‌شوند تا زودتر از یونایتد دست به کار شده و او را به اردوگاه خودشان بیاورند. آرنه اسلات، سرمربی جدید این تیم از زمان ورودش در تابستان هنوز خرید جدیدی به جمع شاگردانش اضافه نکرده است، اما ممکن است این وضعیت تغییر کند.

به گزارش میرور، رابیو می‌تواند با انتقالی آزاد به مرسی ساید برود. لیورپولی‌ها مدت‌هاست که به هافبک سابق یوونتوس علاقه‌مند بوده‌اند و پس از پایان قراردادش در تابستان امسال، رابیو اکنون بدون باشگاه بوده و برای امضای قرارداد در دسترس است. این هافبک فرانسوی در سال ۲۰۱۹ به یوونتوس پیوست و چهره قابل اعتمادی در خط میانی آنها بوده است. او حالا می‌تواند همین نقش را برای لیورپولی‌ها بازی کند، مخصوصا که این باشگاه انگلیسی پس از بازنشسته شدن تیاگو در این ناحیه از زمین با کمبود نیرو روبه‌روست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.