صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: امسال ۴۰۰ اتوبوسران با ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائران در اربعین عازم نجف اشرف و مرز چذابه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در دیدار و گفتگو با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اظهار داشت: امسال هزار نفر از همکارانمان در حوزه خدمات شهری و اتوبوسرانی در چهارچوب کاروان خدمام الحسین (ع) برای خدمت به زائران اربعین عازم نجف اشرف و مرز چذابه می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد ۵۵۰ نفر پاکبان هستند که در شهر نجف نسبت به رفت‌وروب اقدام خواهند کرد؛ البته امسال حدود پنجاه نفر از پاکبانان سبزوار نیز در کاروان خدام الحسن (ع) حضور دارند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: همچنین امسال، ۴۰۰ اتوبوسران با ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائران در اربعین عازم نجف اشرف و مرز چذابه هستند؛ در کنار نیرو‌های خدمات شهری و اتوبوسرانی تعدادی نیروی پشتیبانی و فرهنگی به عنوان راهنمای زائر در کاروان خدام الحسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: در بخش دیگر؛ همکاران ما به عنوان سفیران خدمت و سفیران اخلاق و فرهنگ رضوی در شهر نجف و کشور عراق حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.