صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همه چیز درباره هتل سی لایف فامیلی آنتالیا

  • کد خبر: ۲۴۴۵۵۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران، کشور ترکیه و شهر آنتالیاست.

گزارش آگهی

در میان هتل های آنتالیا، مواردی که فاصله زیادی تا جاذبه‌های گردشگری این شهر ندارند و دارای امکانات تفریحی متنوعی هستند، جزو پرطرف‌دارترین‌ها محسوب می‌شوند. بیشتر مسافرانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند با هدف اقامت در یکی از این هتل‌های رویایی، این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. هتل سی لایف فامیلی آنتالیا، یکی از هتل‌های خانوادگی این شهر با امکانات متنوع است که تجربه اقامتی رویایی به‌راحتی در آن امکان‌پذیر است. در ادامه، خواهیم گفت که به چه دلایلی باید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

آشنایی با هتل سی لایف فامیلی آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی یکی از هتل‌های مجلل در آنتالیا است که با اقامت در آن تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی کسب خواهید کرد. این هتل در یکی از بهترین و زیباترین مناطق آنتالیا، یعنی کنیالتی، واقع شده است و به‌دلیل فاصله نزدیک تا مرکز شهر، جزو محبوب‌ترین هتل‌ های آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی نیز است که انواع تفریحات و ورزش‌های آبی را می‌توان در آن امتحان کرد.

این هتل ۵ ستاره، تمام امکانات رفاهی را برای مسافران و مهمانان دارد و به‌طور ویژه برای رفع نیازهای خانواده‌ها طراحی شده است. برای مثال بخشی از هتل به فضای بازی کودکان اختصاص دارد و مطابق نیازهای کودکان، ایمن‌سازی شده است. هتل سی لایف فاصله چندانی تا مراکز خرید هم ندارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل سی لایف فامیلی

هتل سی لایف فامیلی آنتالیا در ابتدای ورود شما به آنتالیا با ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی از شما استقبال می‌کند تا بدون هیچ زحمتی به هتل برسید و برای استراحت آماده شوید. اگر زمان ورود شما همزمان با زمان تحویل اتاق باشد، ظرف چند دقیقه اقدامات لازم برای اقامت شما فراهم می‌شود؛ در غیراین‌صورت باید تا زمان تحویل اتاق منتظر بمانید که در این شرایط کافی است چمدان‌های خود را به انبار چمدان بسپارید تا از امنیت آن‌ها مطمئن باشید.

در این هتل امکاناتی مانند میز تور هم وجود دارد که اگر زمان کافی برای رزرو جاذبه‌های گردشگری نداشته‌اید می‌توانید از آن استفاده کنید و رزرو تور یا جاذبه‌هایی که نیاز به تهیه بلیط دارند را از داخل هتل انجام دهید. خدمات خشک‌شویی از دیگر خدمات اختصاصی این هتل است که درصورت پرداخت هزینه امکان استفاده از آن هم وجود دارد.

یکی‌دیگر از خدمات رفاهی این هتل که شامل حال خانواده‌ها می‌شود، نگه‌داری از کودک است که توسط پرستار ویژه کودک ارائه می‌شود. برای استفاده از این بخش نیز باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کنید. خدمات رفاهی دیگری هم در این هتل موجود است که ازجمله آن‌ها می‌توان به فروشگاه‌های مختلف، مغازه خرید سوغات، خدمات معلولان، آرایشگاه و... اشاره کرد.

امکانات تفریحی

این هتل از نظر امکانات تفریحی هم یکی از بهترین‌ هتل های آنتالیا محسوب می‌شود. در این هتل می‌توانید از استخر روباز یا سرپوشیده استفاده کنید، با سرسره آبی هیجان خود را تخلیه کنید و با حضور در سالن بدن‌سازی از برنامه تمرین و ورزش خود عقب نمانید.

از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به تجهیزات و امکانات تنیس، پینگ پونگ، موسیقی زنده، دارت، وزش‌های آبی، غواصی، سونای خشک و بخار و... اشاره کرد. امکانات تفریحی این هتل علاوه‌بر بزرگسالان برای کودکان هم قابل استفاده است. استخر با عمق کم، زمین ساحلی و... ازجمله امکانات بازی کودکان در این هتل هستند.

رستوران و کافی‌شاپ در هتل سی لایف فامیلی

هتل سی لایف فامیلی آنتالیا دارای ۴ رستوران است که تنها رستوران اصلی آن ۴۰۰ نفر را صبحانه، ناهار و شام می‌دهد. انواع غذاهای ترکی و محلی یا بین‌المللی را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. از دیگر رستوران‌های این هتل می‌توان به رستوران اسنک که مخصوص ارائه اسنک و فست‌فود است و رستوران مکزیکو اشاره کرد. در این رستوران چندین بار و کافه نیز وجود دارند که تقریبا تمام نوشیدنی‌های محبوب در دنیا را سرو می‌کنند.

اتاق‌های هتل سی لایف فامیلی و امکانات آن‌ها

هتل سی لایف فامیلی آنتالیا دارای ۲۴۰ واحد اقامتی است که تمامی آن‌ها از امکاناتی مانند روم‌سرویس و نظافت روزانه برخوردار هستند. در اتاق‌ و سوئیت‌های این هتل امکاناتی مانند دسترسی رایگان به وای‌فای، سیستم تهویه هوای مطبوع، چای یا قهوه رایگان، کتری برقی، حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان و... موجود است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند.

  • اتاق استاندارد سه‌نفره با یک تخت دبل و یک کاناپه تخت‌خواب‌شو، دارای بالکن

  • سوئیت چهارنفره با ۱ تخت دبل و ۲ تخت یک‌نفره، با چشم انداز دریا

  • اتاق اکونومی دونفره با تخت دبل/تویین

  • اتاق خانوادگی چهارنفره با یک تخت دبل و دو تخت توئین، دارای بالکن

  • اتاق استاندارد دونفره با تخت دبل/توئین، دارای بالکن

  • اتاق استاندارد یک‌نفره با تخت دبل/سینگل، دارای بالکن

  • سوئیت ۲ نفره با جکوزی با یک تخت دبل، با چشم انداز دریا

هتل سی لایف فامیلی، انتخابی برای اقامت رویایی در آنتالیا

برای اقامتی رویایی در آنتالیا ابتدا باید هتلی را انتخاب کنید که امکانات خوب در این حد را به شما ارائه کند. ازجمله این هتل‌ها می‌توان به هتل سی لایف فامیلی آنتالیا اشاره کرد. این هتل که با امکانات تفریحی و رفاهی فراوان، رضایت مسافران را جلب کرده است را می‌توانید ازطریق «فلای تودی» رزرو کنید. رزرو هتل آنتالیا ازطریق فلای تودی در چند دقیقه انجام می‌شود و حتی نیازی نیست که به‌دنبال هتل های آنتالیا در سایت‌های دیگر باشید زیرا فلای تودی تمام اطلاعات لازم در مورد این هتل را در اختیار شما قرار می‌دهد. تهیه بلیط هواپیما آنتالیا نیز از فلای تودی پروسه‌ای ساده دارد و به‌راحتی قابل انجام است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.