صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیرضا حیدری درباره واکنش‌هایی که از خروجش در ویژه برنامه المپیک در فضای مجازی به وجود آمده بود، توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته (دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) علیرضا حیدری، دارنده ۶ مدال کشتی جهان و المپیک، به همراه حسین توکلی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک سیدنی میهمان‌های ویژه برنامه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شبکه ورزش بودند که صحبت‌های مجریان و نحوه ترک برنامه توسط علیرضا حیدری، با حواشی زیادی همراه شد.

پس از صحبت‌های علیرضا حیدری در رابطه با مسابقه ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده، حواشی مبنی بر این که مجریان صداوسیما در واکنش به صحبت‌های حیدری او را از ادامه حضور در برنامه منع کرده و با دیالوگ‌های خود او را به خارج از برنامه هدایت کردند، مطرح شد.

این اتفاق با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی رو به رو شد که اکنون علیرضا حیدری، شخصا نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

حیدری درباره حواشی پیش آمده به ایسنا گفت: موضوع آن‌طور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد. من خودم از مجریان و تهیه کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم. اینکه کسی گفته باشد من دیگر در برنامه نباشم، اینطور نبود و من خودم می‌خواستم برنامه را ترک کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.