صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مصدومیت واران به ایتالیا هم کشید

  • کد خبر: ۲۴۴۷۵۴
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
رافائل واران، مدافع سابق منچستریونایتد چند هفته پیش از این تیم جدا شده و به باشگاه ایتالیایی کومو که فابرگاس سرمربی آن است پیوست، اما هنوز نرسیده با کابوس مصدومیت روبه‌رو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رافائل واران در اولین بازی خود در کومو کمتر از یک نیمه دوام آورد. او در جریان اولین بازی تیمش در دور رفت اولین بازی از کوپا ایتالیا به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. این بازیکن ۳۱ ساله به تازگی پس از عدم تمدید قرارداد با منچستریونایتد، به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دو ساله به کومو پیوست و به عنوان یکی از بازیکنان تیم تازه وارد سری‌آ معرفی شد. در دیداری که کومو مقابل سمپدوریا به تساوی ۱-۱ رسید و پس از آن در ضربات پنالتی ۴-۳ شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود، واران با خطای بازیکن حریف از ناحیه زانو آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد.

واران در طول سه سالی که در اولدترافورد سپری کرد، با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو شد. او به دلیل آسیب‌های مکرر در هر سه فصل حضورش در لیگ برتر هرگز بیش از ۲۴ بازی برای یونایتد انجام نداد. مدافع میانی سابق رئال مادرید ماه گذشته پیشنهاد کومو را پذیرفت تا با سسک فابرگاس جوان به عنوان سرمربی جدید کار کند، اما به نظر می‌رسد بازهم مصدومیت‌ها مانع او شده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.