صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از هزار و ۷۴۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در تیرماه سال جاری خبر داد و بیشترین عملیات‌ها را مربوط به حریق ساختمان و گیر کردن در آسانسور دانست.

آتش پاد حمیدرضا کافی نیا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: در تیرماه سال جاری مجموعا ۷۷۲ عملیات در حوزه آتش سوزی توسط آتش‌نشانان مشهدی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۲ درصدی نشان می‌دهد. همچنین طی این مدت ۹۶۹ عملیات امداد و نجات صورت پذیرفته که نسبت به سال ۱۴۰۲، افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی در خصوص فراوانی آتش سوزی‌ها گفت: حریق ساختمان با ۲۲۴ مورد و حریق ضایعات با ۱۷۵ مورد بیشترین تعداد عملیات اطفای حریق را به خود اختصاص داد. طی این مدت ۵۸ مورد نیز عملیات مربوط به اطفای حریق خودرو توسط آتش نشانی صورت گرفته است.

طبق گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد، امداد و نجات آسانسور با ۵۲۷ مورد بیشترین فراوانی عملیات در این حوزه را به خود اختصاص داده است و پس از آن به ترتیب نجات محبوسی با ۲۰۷ مورد و برداشتن انگشتری و زیورآلات ۱۳۹ مورد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

آتشپاد کافی نیا گفت: طی این بازه زمانی بیشترین عملیات آتش سوزی‌ها ۱۱۷ مورد در منطقه ۲ و کمترین عملیات حریق در منطقه ثامن با ۹ مورد به وقوع پیوسته است.

وی افزود: همچنین ۱۳۵ عملیات حریق و ۱۷ عملیات امداد و نجات در خارج از محدوده انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.