صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشست محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اهالی رسانه عصر دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در مجموعه فرهنگی باغ زیبای تهران برگزار شد.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در ابتدای این مراسم گفت: همواره جای خالی جشنواره رسانه‌های سینمایی را احساس کرده ایم و این قول را می‌دهیم هرکجا که باشیم این جشنواره را راه‌اندازی و ادامه دهیم.

حبیب ایل‌بیگی نیز عنوان کرد: شما کسانی هستید که می‌توانید به فیلمسازان و مدیران برای دیدن نواقص و بهتر شدن سینما کمک کنید. خوشحالیم که خبرنگاران زیادی در حوزه سینما فعال هستند و فعالیت شما و رسانه باعث شده است که کارکرد سینما در چشم جامعه و عموم مردم دیده شود.

محمد خزاعی در ادامه این مراسم بیان کرد: روز‌های پایانی دولت سیزدهم است و طبیعتاً وظیفه من بود که پیش از تمام شدن این مسئولیت از شما اهالی رسانه قدردانی و خداحافظی کنم. در این ۳ سال دوران شیرین و تلخی را در سازمان سینمایی طی کردیم و فرازونشیب‌های بسیاری را دیدیم. روزی که من می‌خواستم به سازمان سینمایی بیایم به دلیل شیوع ویروس کرونا سینما شرایط راکدی داشت و برخی می‌گفتند که شما می‌خواهید در این شرایط با قبول چنین مسئولیتی خودکشی فرهنگی کنید، اما من احساس کردم که با تعامل و گفتگو و برنامه‌ریزی می‌توان اتفاقات خوبی را برای سینما رقم زد.

وی افزود: ما یک برنامه برای ۴ سال اول دولت و یک برنامه برای ۴ سال دوم ارائه کرده بودیم. به جرأت تا امروز نزدیک به ۷۰ درصد برنامه‌های اول ما اجرایی شده است. قرار بود که در ۴ سال اول نزدیک به هزار سالن سینما افتتاح کنیم که این اتفاق رقم خورد. در سال دوم تعداد سالن‌های سینما به ۲ هزار می‌رسید. در تولید مشترک و اکران‌های بین‌الملل نیز ما برنامه‌هایی را پیگیری کردیم.

خزاعی در پایان عنوان کرد: این مراسم گزارش عملکرد یا خداحافظی من نیست بلکه این مراسم روز خبرنگار و پاسداشت ۳ سال همکاری با شما در دولت سیزدهم است. من همواره در این سال‌ها نقد‌های شما را نقد سازنده می‌دیدم. گاهی نقد‌ها را جدا می‌کردیم که مطالعه کنیم. خیلی از نقد‌ها را استفاده می‌کردیم و درباره آنها تصمیم می‌گرفتیم. سال ۱۴۰۱ سالی بود که همه اهالی رسانه فارغ از جناح‌بندی‌های مختلف همراه ما بودند و همه همت کردند تا جشنواره فیلم فجر تعطیل نشود. از این بابت از شما تشکر می‌کنم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.