صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اموراراضی جهادکشاورزی مشهد گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی موقوفات آستان قدس موسوم به منزل آباد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان قلع و قمع شد.

حسین خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اقدامات پایش، پیشگیری و عملیاتی اکیپ مشترک، اراضی مذکور که دست خوش تغییر کاربری غیر مجاز قرار گرفته بود با دستور قضایی دادستان ناحیه ۷ مشهد آزادسازی شد.

وی بیان کرد: این عملیات با حضور کلیه اعضای یگان حفاظت آستان قدس، عوامل امداد انتظامی، یگان حفاظت با محوریت جهاد کشاورزی مشهد انجام شد.۱۱۰ متر مربع دیوار کشی، ۳۰ مورد بنای در حال ساخت و ۳۵ متر محوطه سازی از جزییات تخریب عملیات امروز بوده است.

رییس اموراراضی جهادکشاورزی مشهد ادامه داد: این عملیات از سحرگاه امروز با استفاده از چند دستگاه لودر و سایر ماشین آلات مورد نیاز انجام شد. به منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو مردم پیش از خرید اراضی کشاورزی باید از کارشناسان امور اراضی مدیریت‌های جهاد کشاورزی در سراسر استان مشاوره بگیرند و از مردم خواست هر گونه ساخت و ساز در زمین‌های زراعی و باغی را به جهادکشاورزی اطلاع دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.