صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چلسی به ستاره‌هایش چوب حراج زد

  • کد خبر: ۲۴۴۹۳۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
چلسی درست مانند چند پنجره نقل و انتقالاتی گذشته، این تابستان هم خرید‌های پرتعدادی داشته است و حالا برای رسیدن تیمش به تعادل، قصد دارد به تعدادی از ستاره‌هایش چوب حراج بزند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پدرو نتو که چند روز پیش به آبی‌های لندن پیوست، دوازدهمین خرید تابستانی آنها بود و حالا در این شرایط تاد بولی، مالک آمریکایی این تیم می‌خواهد با فروش ۹ بازیکن تیمش، به درآمدی ۲۰۰ میلیون دلاری برسد تا بخشی از هزینه‌هایی که تیمش تا به اینجای نقل و انتقالات داشته را جبران کند.

آنها نزدیک به ۴۵ بازیکن در فهرست تیم اصلی فعلی خود دارند، با این حال، طبق گزارش دیلی میل، باشگاه در نظر دارد تا ۹ بازیکن را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به سمت در‌های خروج روانه کند. این باشگاه قبلا خروج دیگو موریرا را نهایی کرده است. آنها همچنین در آستانه نهایی کردن فروش بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، ترووه چالوبا، آرماندو بروخا، دیوید داترو فوفا، نونی مادوکه، کارنی چوکوومکا، چزاره کاسادی، بشیر هامفریس و رحیم استرلینگ هستند، ۹ مهره‌ای که در برنامه‌های انزو مارسکا سرمربی جدید آبی‌های لندنی جایی ندارند.

آبی‌های لندنی همچنین به فروش کانر گالاگر به اتلتیکو مادرید نزدیک هستند، با این حال، این انتقال که در مراحل نهایی خود قرار داشت، حالا با چالش روبه‌رو شده و تیم مادریدی اعلام کرده است دیگر تمایلی به خرید کالاگر ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.