صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استعفای رنگرز، شایعه‌ای که چندان جدی نیست

  • کد خبر: ۲۴۴۹۴۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
چند روز بعد از پایان المپیک، شایعه استعفای حسن رنگرز در برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را می‌توان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز در المپیک موفق مربی ایرانی در پاریس ۲۰۲۴ دانست. 

او که از حدود ۲ سال قبل و بعد از استعفای محمد بنا هدایت فرنگی‌کاران را برعهده گرفت هم تیمش را با سهمیه کامل راهی پاریس کرد و هم با تیمی نسبتا جوان توانست نتیجه‌ای درخشان در المپیک کسب کند.

اما حالا بعد از گذشت چند روز از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تهران، شایعه استعفای حسن رنگرز از سوی برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده است. دلیل این ماجرا هم خستگی رنگرز و دریافت پیشنهادات خارجی عنوان شده است.

با اینکه این شایعات می‌تواند با توجه به کارنامه رنگرز به واقعیت هم نزدیک باشد، اما بعید است علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به‌خاطر ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای که با حسن رنگرز دارد، اجازه بدهد تا این سرمربی جوان با نتیجه درخشانی که کسب کرده و تیم یک‌دستی که درست کرده، از سمت خود کنار برود.

در حالی که رنگرز تلفن همراه خود را هم به‌خاطر استراحت بعد از چند ماه پرفشار خاموش کرده، انتشار این شایعه هنوز با واکنشی از سوی فدراسیون کشتی مواجه نشده و حتی نزدیکان رنگرز نیز این موضوع را به صورت رسمی تایید نمی‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.