صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تنها یک روز تا پایان فرصت دریافت «داگز» در ربات تلگرام باقی مانده و گمانه‌زنی‌ها درباره لیست‌‍شدن و قیمت توکن آن افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی تلگرامی «داگز» (DOGS) که براساس عمر اکانت تلگرامتان به شما توکن می‌دهد، برخلاف دیگربازی‌‌های تلگرامی خیلی کاربران را معطل نکرده است. طبق اعلامیه‌ای که کانال اختصاصی بات تلگرامی «داگز» منتشر کرده، کاربران تنها تا تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مردادماه ۱۴۰۳) فرصت دارند تا توکن‌های بیشتری از «داگز» به دست آورند. این تاریخ به عنوان آخرین روز برای شرکت در ایردراپ و کسب DOGS$ معرفی شده است. ۱۴ اوت سالگرد ده‌سالگی تلگرام است و از آنجا که «داگز» یکی از پروژه‌های مهم این پیام‌رسان است، احتمالا فردا باید منتظر خبر‌های بزرگی درباره ایردراپ آن باشیم.

تیم ایردراپ «داگز» هم در اطلاعیه خود تاکید کرده که در تاریخ ۱۴ اوت، علاوه بر اعلام آخرین فرصت برای کسب توکن‌ها، جزئیاتی درباره تاریخ رسمی لیست شدن توکن DOGS در بلاک چین TON به اطلاع عموم خواهد رسید.

تیم داگز همچنین هشدار داده است که در حال حاضر هیچ گردش توکنی از داگز وجود ندارد و هرگونه ادعایی درباره فروش توکن‌های «داگز» قبل از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) ممکن است تلاشی برای کلاهبرداری باشد.

البته قیمت «داگز» (DOGS) در بازار پیش از عرضه مشخص شده‌ و نوسانات آن در این بازار همچنان ادامه دارد. درحال‌حاضر قیمت «داگز» در بازار پیش از عرضه به ۰.۰۰۵۰۰۰ دلار رسیده‌ است. بازار پیش از عرضه نوسان زیادی دارد و قیمت توکن ممکن است هر لحظه تغییر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.