صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با ورود زائرین شبه‌قاره به ایران برای عزیمت به سمت مراسم اربعین حسینی، ۸ موکب امام رضایی برای خدمت‌رسانی به زائرین در مرز‌های ریمدان، میرجاوه و مسیر‌های پرتردد، آغاز به کار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان در این باره، گفت: هم زمان با شروع حرکت زائرین شبه‌قاره و پاکستانی اربعین حسینی به سمت مرز‌های جنوب شرقی کشور، خادم‌یاران و یاوران رضوی سیستان و بلوچستان علاوه بر موکب‌های مردمی، ۸ موکب و چایخانه حضرت امام رضا (ع) را برای خدمت‌رسانی به این عزیزان، در نقاط مختلف استان برپا کرده‌اند.

وی افزود: این مواکب در مرز‌های ریمدان، میرجاوه و شهر‌های چابهار، کنارک، نیک‌شهر، ایرانشهر، خاش و زاهدان برای ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، چای و میان‌وعده، فعال شده است.

خدایارگفت: در گفتگو‌های صورت‌گرفته و پیش‌بینی‌های به‌عمل‌آمده، قرار است امسال از مرز‌های جنوب شرقی کشور (ریمدان و میرجاوه) بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی وارد ایران شده و برای زیارت عتبات به کشور عراق سفر کنند و در برگشت نیز به زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شوند.

وی در پایان گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های انجام شده مواکب و چایخانه‌های حضرت امام رضا (ع)، روزانه پذیرای ۳ تا ۷ هزار نفر زائر خواهند بود که علاوه بر مشارکت خادم‌یاران و یاوران رضوی، از ظرفیت مردم و خیرین در امر خدمت‌رسانی به این زائرین حسینی هم استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.