صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فوتبال بانوان مشهد به لیگ یک صعود نکرد

  • کد خبر: ۲۴۴۹۷۷
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
هیچ کدام از دو نماینده فوتبال دختران خراسان رضوی موفق به صعود به لیگ دسته یک کشور نشدند.‌

مژده رنگیان| شهرآرانیوز، مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور به ایستگاه پایانی خود رسید و تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته یک مشخص شدند. مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور با صعود چهار تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه، مهرگان پردیس، کیوان هلیلان و عقاب زاگرس لرستان در شهرستان کرمانشاه آغاز شد که در نهایت تیم فوتبال کوهستان تکنیک کرمانشاه قهرمان لیگ دسته دو فوتبال شد. تیم مهرگان پردیس که در فینال حضور داشت با قبول شکست به نایب قهرمانی رضایت داد و به همراه قهرمان لیگ راه دسته یک شد. تیم فوتبال بانوان هلیلان نیز در آخرین بازی لیگ دسته دوم بانوان کشور با پیروزی بر تیم رقیب سوم شد و به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.
لیگ دسته دوم فوتبال زنان ایران از اوایل تیرماه در پنج گروه و با به میزبانی پنج شهر مختلف آغاز شد. تعداد تیم‌های این مسابقات هجده تیم بود که در نهایت و پس از ۳ مرحله ۳ تیم صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص می‌شد.
هجده تیمی که در این مسابقات حضور داشتند در پنج گروه قرعه کشی شدند که امسال دو تیم جعفری مشهد و پرسپولیس مشهد در رقابت‌ها حضور داشتند؛ پرسپولیس مشهد در گروه چهار تیمی B با تیم‌های جوان گرگان، جاودان ستاره سنندج و آینده سازان هشتگرد قرار گرفت و جعفری مشهد در گروه A حریف مهرگان پردیس و آدرخش شهریار شد. جعفری با ۴ امتیاز و تفاضل سه گل صدرنشین گروه شد. در گروه دوم نیز تیم پرسپولیس مشهد با ۶ امتیاز، به عنوان دومین تیم این گروه به مرحله دوم صعود کرد.
دور دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان از سوم مرداد در سه شهر تهران، گرگان و اصفهان برگزار شد. از این مرحله ۳ تیم اول و بهترین تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند که نمایندگان مشهد موفق به صعود نشدند.
در این مرحله در گروه اول پرسپولیس مشهد در کنار کوهستان تکنیک کرمانشاه و به سرگروهی سپنتا تهران به میدان رفت و در گروه دوم نیز جعفری مشهد، عقاب زاگرس لرستان و آراد زاگرس باید به میزبانی اصفهان به رقابت پرداختند که از گروه اول تیم کوهستان و از گروه دوم عقاب زاگرس به نیمه نهایی صعود کردند. دو تیم دیگر نیز از گروه سوم صعود داشتند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.