صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری و انهدام باند سه نفره سارقان مسلح که با پوشیدن لباس نظامی اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدرضا اسحاقی در توضیح این خبر بیان داشت: به دنبال سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های جرحی و قتل‌های پی در پی در حوزه شهر‌های شمال استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان زابل و هیرمند قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران اقدامات تخصصی و فنی خود را جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز و با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی در نهایت موفق شدند یک باند سه نفره سارق مسلح را که با پوشیدن لباس نظامی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و پیچیده در یکی از محلات زابل دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه وینچستر، ۱۹ خشاب، ۴۹۷ فشنگ، ۴دستگاه بیسیم دستی، یک دستگاه دوربین دید در شب، هفت دستگاه تلفن همراه، ۲۰کیلوگرم شیشه، ۸کیلوگرم هروئین، ۴کیلوگرم تریاک و البسه نظامی، سه دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان تاکنون با سواستفاه از البسه نظامی به بیش از ۳۰ فقره سرقت مسلحانه مواد مخدر، خودرو، منزل و تیراندازی منجر به جرح اعتراف کردند، گفت: پلیس همواره برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده می‌کند.

سردار اسحاقی ادامه داد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.