صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ورزش و جوانان از افزایش چهار برابری پاداش مدال‌آوران پارالمپیک در بازی‌های پاریس در مقایسه با پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان درباره مبلغ پاداش مدال‌آوران پارالمپیک گفت: مانند پاداش عزیزان مدال‌آور المپیک، پاداش قهرمانان پارالمپیکی ما نیز نسبت به دوره قبلی بازی‌ها با افزایش چهار برابری روبرو شده و مبالغ پاداش‌های پارالمپیکی‌ها همچون دوره قبل با المپیکی‌ها یکسان خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس مدال‌آوران طلایی ۸ میلیارد تومان، نقره‌ای ۴ میلیارد تومان و برنزی ۲ میلیارد تومان پاداش دریافت خواهند کرد. کیومرث هاشمی همچنین از تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در سال ١۴٠٣ در جلسه امروز هیات وزیران خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصویب این تعرفه اظهار کرد: مطابق جز ٢٣ بند الف ماده ۴ قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان بنا به پیشنهاد این وزارتخانه هیات وزیران تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی و هزینه صدور پروانه باشگاه در سال ١۴٠٣ را به تصویب رساند.

هاشمی افزود: ارائه خدمات ورزشی و تندرستی شامل ورزش با دستگاه‌های الکترونیکی، ورزش درمانی در آب، حرکات اصلاحی، ماساژ ورزشی، مشاور تغذیه ورزشی، استعدادیابی و خدمات مشابه می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.